Hide in your shell cos the world is out to bleed you for a ride What will you gain making your life a little longer? Heaven or Hell, was the journey cold that gave your eyes of steel? Shelter behind painting your mind and playing joker -Hide in your shell ~ Supertramp -
=> Secret
Invité Invité
Infos de base
Fiche RPG
Sujet: Re: Chabadabada Ven 28 Fév - 12:56
Oh... Pretty darling This feeling is deep inside You got me mystified The light that shines around you It blinds my eyes There's a magic surrounds you Tell me where your secret lies
Mystified — Stevie Nicks (Fleetwood Mac) =>Dark
Invité Invité
Infos de base
Fiche RPG
Sujet: Re: Chabadabada Ven 28 Fév - 14:12
C'mon weave your web Down in your ocean You got 'em tied to your bed With your dark dark secret's And your green green eyes You black widow AC/DC » Evil Walks
» Misery
Invité Invité
Infos de base
Fiche RPG
Sujet: Re: Chabadabada Sam 1 Mar - 21:24
Why would you deny your spirit growth and happiness? And if your peoples hold you back, they not your peoples at all You know the, misery cliche Ladies, know your worth; the way we givin it up Jean Grae - Block Party
=>Angel
Sophya A. Turner Fade & Glory
Infos de baseÂge du personnage : 26 ans Messages : 3199 Localisation : Vieux Quartier
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (130/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Jeu 6 Mar - 10:28
You've been a fallen angel Ripped out of the sky But as your wings grew strong enough You left me - behind to die Fallen Angel - L'Âme Immortelle
----> Rage
Invité Invité
Infos de base
Fiche RPG
Sujet: Re: Chabadabada Sam 29 Mar - 12:03
I work hard all week, and so do you We deserve to let off some steam Less orthodox creeping when we need to rage through this life There might be ones who are smarter than you
Sunday - Bloc Party
---> Parler
Infos de baseÂge du personnage : 26 ans Messages : 3199 Localisation : Vieux Quartier
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (130/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Lun 19 Jan - 11:51
Oh parle-moi, oh parle-moiiiiiiii je ne sais plus comment t'aimer... ni comment te garder oh diiiis-moiiiii, regarde-moiiiiiiii
bref XDDDD
--> briller/shine
Liam Hewson Tale of Revenge
Infos de baseÂge du personnage : 40 ans (mort à 32) Messages : 915
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (168/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Lun 19 Jan - 12:24
When you watch the sky You feel a longing from the stars Enter the limitless Answer the call you hear When you take the step To free yourself from modern life The sky will shine again
- Call of Dagon, Therion -
--> étoiles/stars
Tessa R. Irving Door Die
Infos de baseÂge du personnage : 22 ans Messages : 598 Localisation : Nouvelle Orléans
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (80/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Lun 19 Jan - 12:29
God, give us the reason Youth is wasted on the young It's hunting season and this lamb is on the run Searching for meaning But are we all lost stars, trying to light up the dark?
Adam Levine - Lost Stars
> Paix !
R. Syrah Ford Wanted dead or alive
Infos de baseMessages : 668
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (160/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Sam 21 Fév - 11:34
Imagine there's no countries, It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace
John Lennon - Imagine
Miroir
Invité Invité
Infos de base
Fiche RPG
Sujet: Re: Chabadabada Dim 15 Mar - 22:12
I'm Starting With The Man In The Mirror I'm Asking Him To Change His Ways And No Message Could Have Been Any Clearer If You Wanna Make The World A Better Place
Michael Jackson - Man in the Mirror
Je vous propose => Dreams
Sujet: Re: Chabadabada Ven 27 Mar - 8:35
Sweet dreams are made of these Who am I to disagree? Travel the world and the seven seas Everybody's looking for something
Sweet Dreams - Marilyn Manson XD
Happy/Bonheur pour le prochain! ^^
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (160/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Lun 13 Juil - 12:04
(Because I'm happy) Clap along if you feel, like a room without a roof (Because I'm happy) Clap along if you feel, like happiness is the truth
Happy - Pharell Williams
Need/besoin
Tessa R. Irving Door Die
Infos de baseÂge du personnage : 22 ans Messages : 598 Localisation : Nouvelle Orléans
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (80/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Jeu 23 Juil - 21:27
Everybody needs somebody Everybody needs somebody to love Someone to love
Blues Brothers – Everybody Needs Somebody
Blood / sang
Quinn L. Marchand
Infos de baseÂge du personnage : 19 ans. Messages : 1042 Localisation : Dans Marigny.
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (77/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Dim 26 Juil - 17:12
Wipe the tears from your eyes Wipe your tears away Wipe your blood shot eyes
Sunday Bloody Sunday - U2
Ciel / Sky ~
Sujet: Re: Chabadabada Lun 3 Aoû - 23:28
I wonder how I wonder why Yesterday you told me 'bout the blue blue sky And all that I can see is just a yellow lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just another lemon-tree
Lemon Tree - Fools Garden
Chemin/Way (ou Highway)
Matt Cox The runaway fighter
Infos de baseÂge du personnage : 36 ans Messages : 121 Localisation : Bruxelles
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (70/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Mer 28 Oct - 15:13
(j'suis en train de faire remonter les vieux jeux... Celui-ci est sacrément sympa ! )
My computer thinks I'm gay I threw that piece of junk away On the Champs-Elysées As I was walking home
This is my last communiqué Down the super highway All that I have left to say In a single tome
Placebo - Too Many Friends
Je propose... "copain" ! xD
Jupiter Bell // Art is witchcraft \\
Infos de baseÂge du personnage : 24 Automnes. Messages : 166 Localisation : Somewhere in the world
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (115/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Mer 28 Oct - 15:30
Attention. La suite de ce message risque d'être très Kitch.
Non, ce n'était pas le radeau De la Méduse, ce bateau, Qu'on se le dis' au fond des ports, Dis' au fond des ports, Il naviguait en pèr' peinard Sur la grand-mare des canards, Et s'app'lait les Copains d'abord Les Copains d'abord.
Les copains d'abord => Géorge Brassens
Le mot à trouver : Cloche / Bell.
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (70/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
C'est nous les mômes, les mômes de la cloche, Clochards qui s'en vont sans un rond en poche. C'est nous les paumées, les purées d'paumées Qui sommes aimées un soir n'importe où. Nous avons pourtant Cour pas exigeant Mais personne n'en veut. Eh ben tant pis pour eux. Qu'è'qu'ça fout, On s'en fout ! Nul ne s'y accroche. Il n'y a pas d'amour Et l'on sera toujours Les mômes de la cloche !
Les Mômes de la Cloche - Edith Piaf
Mot suivant... sera... Green/vert ! Badum tsch !
Quinn L. Marchand
Infos de baseÂge du personnage : 19 ans. Messages : 1042 Localisation : Dans Marigny.
Fiche RPG Votre Personnage Jauge de capacités: (77/200) Dons, capacités & petits plus: Ma boutique de Voodoo:
Sujet: Re: Chabadabada Mer 28 Oct - 22:03
On veut du green (x7) washing C'est nous les as, les pinnochios du marketing, On veut du green (x7) washing
On veut des tours d'avion, des airbus, du diesel Des mandarines toute les saisons, des grands voyages dans le ciel, Du High-Tech à la maison, de la nouvelle technologie. On veut pouvoir dire pardon et soulager son esprit, on veut de la viande d'Argentine, de la bidoche à tout les repas, De la Wordfood dans la cuisine, on veut du sucre, on veut du gras. On veut moins cher, on veut meilleur, on veut toujours un peu d'ailleurs, on veut la mer, on veut l'été, même en hiver, on veut bronzer.
Tryo - Greenwashing
Avec Scar/cicatrice ~
Sujet: Re: Chabadabada Ven 6 Nov - 15:40
Cause they don't even know you All they see is scars They don't see the angel Living in your heart
Let them find the real you Buried deep within Let them know with all you got That you are not your skin
Skin - Sixx AM
Bébé - Baby (avec interdiction de mettre du Justin Bieber hein! XD)
Quinn L. Marchand
Sujet: Re: Chabadabada Ven 6 Nov - 15:48
x)
Golden Baby, c’en est assez De courir te faire désirer Dans ces lumières qui donnent vie à nos nuits
Golden Baby, sans tout pour plaire Dans ton silence, tu restes fier De croire en ce qui n’existerait pas Et si tu veux de moi
Golden Baby, Coeur de Pirate.
Amérique/America
Sujet: Re: Chabadabada Mar 10 Nov - 15:11
Mes amis, je dois m'en aller Je n'ai plus qu'à jeter mes clés Car elle m'attend depuis que je suis né L’Amérique
J'abandonne sur mon chemin Tant de choses que j'aimais bien Cela commence par un peu de chagrin L’Amérique
L'Amérique, l'Amérique, je veux l'avoir et je l'aurai L'Amérique, l'Amérique, si c'est un rêve, je le saurai Tous les sifflets des trains, toutes les sirènes des bateaux M'ont chanté cent fois la chanson de l'Eldorado De l'Amérique
Mes amis, je vous dis adieu...
L'Amérique de Joe Dassin xD
Bleu/Blue
Quinn L. Marchand
Sujet: Re: Chabadabada Mar 10 Nov - 21:18
Yo listen up here's a story About a little guy that lives in a blue world And all day and all night and everything he sees Is just blue like him inside and outside Blue his house with a blue little window And a blue corvette And everything is blue for him and himself And everybody around 'Cause he ain't got nobody to listen to
I'm blue da ba dee da ba die...
"Blue", Eiffel 65 :')
Bougie/candle !
Tessa R. Irving Door Die
Sujet: Re: Chabadabada Dim 29 Nov - 11:59
And it seems to me you lived your life Like a candle in the wind Never knowing who to cling to When the rain set in And I would have like to have known you But I was just a kid Your candle burned out long before Your legend ever did